Kızlar 2 gece önce sol kasığımda şiddetli ağrı başladı gece boyunca battı doktoruma yazdım magosit magnezyum al dedi. 18+3 üm şuan. Ağrımı batmaları kesti ama bu gece yine geldi yani ilacın etkisi geçince tekrarladı. Kramp ağrısı böyle tekrar eder mi? Yoksa bu yumurtalıkla alakalı birşey olabilir mi enfeksiyon gibi?