drdane09 ikinci dogumda , ultrason da bebek kilosu fazla görünüyordu doktorum doğum yakın olacaktır dedi daha fazla bebek kilo almadan doğum olsa iyi olur dedi . Alttan muayene etti rahim kasları uyarır gibi bı şeyler yaptı, ve benm o gün sancım başladı öğlen 1 gibi düzensizdi, sonra saat ilerledikçe düzenli oldu sancılar ve o gün akşam doğum yaptım 🤫