Svl2109 Cansu1111 doktoruma sordum normal bazen yüksek çıkabilir dedi hareketine de 12 saate 10 kere hareket ediyorsa problem yok dedi dün gittim doktora herşey normaldi
Cansu1111 Svl2109 günü gününü tutmuyor hareketleri bide senin büyük alanı azaldı bence normal ama tansiyonu sürekli kontrol et
Arhat21 Bende günde 3tane kullanıyorum 25 haftalığım. Tansiyon çok önemli zehirleme yapıyor dikkat edin.
Ecem0635 Cansu1111 ben günde 1 le başladım sonra 2 ye cıktık dün 14-8 in altına düşmeyince bugünden itibaren 3 e cıktık git gide benimde artıyo
Cansu1111 Ecem0635 bende 3 tane kullanıyordum ama sonra oda yetersiz geldi şu an 34 . Haftamdayım 30 a kadar 3 tne yetti şimdi 6
Ecem0635 Cansu1111 ben de 33. Haftadayım ama bana kardiyoloji doktoru 3 e kadar demişti 3 ten fazla içildiğini bilmiyordum