teachervera Zehrazaras11 37+5 de doğum yaptım o gün ultrason da 3460 çıktı doktorum 3250 bu dedi. Gece acil ameliyata alındım zaten 3250 doğdu
Handevich Zehrazaras11 2900 çıktı doktorum 3000-3100 olması gerektiğini söyledi zaten beslenmediği için acil sezaryene alındım
Zehrazaras11 poyrazin_annesi28 aaa öyle mi 🤣bana da iri diyorlar korkuyorum 3360 dedi bana da doğuma kadr 4 u görür dedi
teachervera Zehrazaras11 İlki zaten sezeryan idi preaklamsiden dolayı ikinci de sancım 90 idi bir buçuk sene vardı arası bir de kalp atışı kötü idi nst de
Zehrazaras11 LinamAsyam hayır gebelik şekerim yok genetik ilk kızım da 4 doğdu ekstra birsey yapmıyorum hatta yediklerime dikkat ediyorum almasın diye 😅