Aryaalina 10.haftada ogrendim oglum olacagni ilk zibin alarak basladim alisverise nasil olsa beyaz diye 😊daha sonra agiz mendili vs yavas yavas aldim suan 21.haftadayiz yenidogankiyafetleriihallettim .ama alinacak daha okadar cok sey var ki . Eksik bitmiyor inan indirim gordukce ve biseyler begendikce al derim . Bazilari bir gunde alinir nolcak diyor ama ben her seyi indirimden ve begenerek icime sine sine almayi tercih ediyorum 😊