gkceeclkk Kızlar 5.haftadan beri mide bulantısı kusma yaşıyorum serumlar ilaçlar iyi gelmedi hastaneye bile yattım 1 hafta bana mısın demiyor napicam bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum ne yesem çıkıyor midem allak bullak yardım edin lütfen
Beyzadelibas gkceeclkk geçer inşallah canım bende 5. Haftadan sonra mide bulantısı oldu ilaç verdi doktor mide bulantımı kesti 10. Hafta da kendiliğinden bıraktım midem bulanıyordu sana vermediler mi
DNZMHMHT gkceeclkk 11 . Haftadayım hala devam ediyor benimde cok sık kusma yok ama bulnati beni mahfediyor. Cubu kraker yiyorum cok zorlayinca sut iciyorum soguk sut ise yariyor arada bide bende bi kere acile gitmistim doktor bana zencefil al cayina corbana kat bulnatina iyi gelir diye sanki ods bazen etkili oluyor
H-ckerana gkceeclkk Oy Allah yardımcınız olsun yaşamayan bilemez berbat bir dönem.Prilam günde 3 alıyordum etki ettiğide pek söylenemez.Aç yaşıyordum resmen.Benim taa 20.haftada bitti.
Seray11ay gkceeclkk bende tam olarak dediğin gibiydim ilk gebelikte. Ama diğerleri öyle olmadı yani çok olmadı. Biraz cesaret azim lazım. Derin nefes al yemeğini ye suyunu iç kusmayı aklına getirme. Çıkarsa çıkar kalırsa kalır normaldir. Moral lazım ve temiz hava. Dene faydasını görürsün insllh
eills Prilamdan daha kuvvetli bir ilaç varmış kuzenim ona geçmişti o rahatlatmıştı biraz ama adını bilmiyorum
gkceeclkk Seray11ay aç aç günümü geçiriyorum ne çay ne çorba hiç bişey yiyemiyorum hayatım bitmiş durumda psikolojim bozuldu her gün ağlıyorum
Seray11ay gkceeclkk vallahi aynen bende öyleydim anlıyorum seni. Ama sonradan aklım başıma geldi. İnsan kendine o eziyeti veriyor. 2 gebeliğim de öyle yapmadım. İnsanın elinde olmuyor ama insan biraz güç ve direnç verdimi kendine daha iyi hissediyor. Tuzlu yemekler ye ekşi meyveler ye. Bide ah vah edip ben böyle hamilelik gormedim diyenlere aldırma. Eşinden destek iste. Allah bı sancida kurtarsın. Zor işte annelik
Cansu-2600 gkceeclkk İlk 3 ay çok zorluyor bu konuda bende öyleydim ilk 3-4 ay sürdü hiç yemek yiyemicekmiyim ben diye ağlıyodum. Miğde bulantısı hapı fayda etmiyordu kusuyodum kustukca vücudum su kaybedip baş ağrısı yapıyordu serum yemeğe gidiyodum hamileliğimin ilk 4 ayı bu şekilde geçti ama sonradan geçiyor. Bu süre zarfinda hep çubuk kraker naneli şeker naneli sakız ve limonla gezdim. Su sisemin içine 1 limon sıkıp hep o şekilde içtim yada limon yedim
Fatmaacylnn gkceeclkk prilam kullanıyor musunuz 🥰bide bana naneli sakız tarzı şeyler iyi geldi bide siz deneyin inşallah biran önce geçer çok kötü bişey Allah yardımcımız olsun 💕
Fatmaacylnn Glm sabah 2 akşam 2 alanların faydasını gördüğünü duydum doktora danışarak sizse yükseltip bi deneyin isterseniz🥰 bana da 2 tablet yatmadan yazmıştı ben tek tablete düşürdüm şuan