Evet bende de aynısı olmuştu özellikle kalça ağrım çok olmuştu ve herkes bana erken zamanda kalçamın ağrıdığını söylemişti fakat bir şey çıkmadı. Bebek yer yaptıkça büyüdükçe ve Rahim genişledikçe bel altı bölgeye gereğinden fazla ağırlık yükleniyor bundan ötürü ağrılar oluyor sonra geçti ama 34üm mesela ve 30.haftadan sonra tekrardan başladı. Tahlillerde enfeksiyon yoksa başka bi sebebi de yoktur magnezyum kullanmıştım ben de 16.haftadan itibaren, geçmiş olsun :)