Bende ikiz bebeklere hamileyim. Bugün 21 cm olduğunu öğrendim. Doktorum erken doğum riski var dedi, kalsiyum magnezyum ADALAT verdi bir de yürüyüş yapma genelde yat dedi . Progestan fitil kullanıyorum 200 mg 2 tane geceleri ona da devam dedi. Bakalım ne olacak 34 35 görürüz inşallah diye dua ediyorum