Bana doktorum multivit vermek istemedi içerikleri temiz olmayabilir E kodlu şeyler var filan dedi. Ama ben yaz günü hasta olunca dayanamadım aldım bu ilacı dün ve içeriğinde E kodlu sadece e901 ve e172 var. Bunlar da katkı maddesi değil doğan balmumu ve demiroksik o yüzden içim rahat etti. Bebek sonuçta beni sömürüyor ileride kemik vs sorunu yaşamamak için kullanmak istedim