06Canan Bahar212121 canım kese bile 5.haftada görünüyor göremeyebilirsin yolunuz uzun hayırlı ömürleri olsun inşallah
Hcygllllll Ben 4+3 te gitmiştim öğrendiğim gün. Gorunmemisti hiç bir şey 5+5 te acile gitmiştim grip için orada tesadüfen bakıp gördüler bebeği 🌺 gidip göremeyince insan daha fazla strese giriyor bence birazcık bekleyin 🌺
EbruDemir81 5+2 de gördük keseyi biz de 2 hafta sonra çağırdı kalp atisi için biraz erken görmek için 😘