Merhabalar arkadaşlar bir kızım var çok şükür kız çocuklarını çok severim. Hamile kaldığım andan itibaren tüm belirtilerim ilk gebeligime göre çok farklıydı herkeste kesin erkek deyince herhalde bende kendimi ona alistirdim. Eşim ve kızımda erkek diyordu önceki haftalarda yüzde 80-90 kız demişti doktorum detaylida kesinlesti. Çok şükür sağlıklı hiç bir sorunumuz yok ama etrafta da hamile olan herkes erkeğe hamile kendimi sacma bı şekilde erkek kıyafetleri bakarken buluyorum. Oysa gerçekten hayalimde iki kız vardı.