Mervvv0 valla şaşırdım dokuz sene önce ilk oğlumda sancı falan yoktu suyumun gelmesiyle birlikte gece sabaha karşı gittik doktora nöbetçi doktor vardı çatal muayenesinde 6 cm açıklık görünce hemen suni sancı verdiler kendi sancım yoktu çünkü iki saat içinde normal yol ile oğlumu kucağıma aldım şimdi 17+2 ikinci oğluma hamileyim inşallah bundada ilki gibi kolay olur dogumum