Gulnarty Ya merhabalar arkadaslar ben 2 ay yarimlik hamileyim karnim cok agriyor ishal oluyorum yani oyle boyle degil,doktora soyledim yediklerine bak dedi ilac yazmadi,sizde hic boyle oldumu karniniz gidiyomuydu? Lutfen yazarsaniz sevinirim tesekkurler
emineblc1202 Gulnarty ben suan 6 aylik hamileyim bende de ishal var suan ama gunduz birsey olmuyor gece oluyor ne hikmetse beni 3 gundur gece uykumdan uyandırıyor
emineblc1202 Gulnarty bana da ayni sekilde saglik ocaginda yediklerinin birinden kaynaklı olabilir falan dedi bagirsaklarin hassasiyet gostermis olabilir dedi bende bagirsak enfeksiyonundan şüpheleniyorum ama bu gece de yine olursa acile gidecegim yarin aksam mideden garip bir gurultu seso gelerek uyandiriyor beni uykumdan
Oz_lem09 Mutlaka dahiliyeye gidin ve kan testinizde crp oranınıza baktırın enfeksiyon var mı yok mu doktorunuz size söyler. Benim de başıma geldiği için aynı durum en iyisi kan tahlili oluyor.