Evet ben de doğurdumm 🙏🏻 Geçen hafta doktorum bebeğin karın gelişimi geriliği artmış 38+0 olunca alsak iyi olacak dedi ve perşembe günü sabah hastaneye yatışım yapıldı. Kan tahlilini daha önce yaptırmıştım o gün sadece nst bakıldı ve damar yolu açıldı daha sonra ameliyathaneye götürüldüm. Öncesinde gerginlik başladı bende ne yaşayacağımı bildiğim için sanırım. İğne vurulması için oturtuldum omuzlarımı aşağı doğru bastırdılar ve belden iğneyi vurdular acımadı diyebilirim. Daha sonra yatırdılar ve önümü kapattılar uyuşma başladı zaten soruyolar hissediyor musun diye. O sırada sonda takıldı bişey yapıldığını hissediyosun ama asla acı değil. Zaten başınızda sürekli size her şeyi anlatan biri var 😄 Daha sonra benim stres başladı ilk doğumda böyle olmamıştı ama kendi kendime yaptığım bişey bu. Midem bulanıyo kulaklarım uğulduyo vs dedim tansiyonumun normal olduğunu söylediler. Ben bunlarla uğraşırken bebek çıkıverdi zaten😄 çıkarılırken sadece çekiştirmeleri anlıyosunuz bir de en son karnıma bastırdılar ama asla acı yok sadece baskı. Sonra öptüm kokladım yavrumu onu götürdüler ilk muayene için, bana da bişey verdiler bilincim yerinde ama saçmalıyorum😄 bebekten yarım saat sonra ben çıktım ameliyattan. Daha sonra odaya geçtik bebeğimi getirdiler. Uyuşukluk geçince ilk yürüyüş için kaldırdılar ben biraz hızlı kalktığım için tansiyonum düştü ve orda biraz kötü oldum oturtup serum verdiler. Ama daha sonra çok güzel yürüdüm 2 saatte bir koridorda yürüdüm. İlkine göre daha hızlı toparladım şuan sadece yatıp kalkarken hafif bi sızlama oluyor dikiş yerimde o kadar. Sormak istedikleriniz varsa buyrun☺️