Aç karnına triod ilacı kullanıyorum normalde kafam dolu dalgınlığıma geldi yanlışlıkla folik asit mi içtim şu anda aç karnına tirit ilacı ile folik asitin aralarında en az 3 saat olması gerekiyor ben şimdi ne yapacağım peş peşe içsem acaba bir seferlikten bir şey olur mu tiroid ilacı Çünkü aç karnına içiliyor