Meryem2308 bnde 38+4 haftalığım bnde bekliyorum daha ne sancı var ne bişey nstye bağladı dün doktorum beni bebeğin suyu da azalms dedi kordon boynuna dolanms ama skmiyormus dedi istersen sezeryana alalım seni dedi maceraya gerek yok bn istemedm biraZ daha beklemek istedm moralim çok bozuldu sezeryandan korkuyorum açıkçası 🙈😢