ftmnr_ sağlıkla ilerler inşallah benimde 1 hafta geçiyor 24 de olmam lazımdı ama olmadım herhangi bir belirti de yok ne adet belirtisi ne de gebelik hiç birşey hissetmiyorum test yapmıştım adet gününden önce ve aynı gün negatifi f çıktı bu daha yapmadimda kan da vermedim 🤷🏻♀️