Bende kullanıyorum sabah akşam ilk günler resmen ruh gibiydim 2 yaşında kızım var birde hiç bu kadar zorlanmamistim şükür şimdi iyiyim banada içerde kanama var ve seni kanatirsa düşük olur demişti doktorum daha iyiyim çok şükür zamanla geçecek inşallah