Benim adetimden 2,3 gün önce sabah adet ağrısıyla kötü bir karın ağrısıyla uyandım adet olacakmışım gibi. Sonra o ilk gün açılamadım. 2.gün bir ped dolmayacak kadar akıntım oldu kahverengi pembesi renklerde karışık. 3.gün de yine pedin ortası oldu açılamadım. 1,2 hafta geçti bekledim tam açılmayınca adet gibi ağrılar yaşayınca test yapayım dedim. Hamile olduğumu öğrendim.