Gmzgm Dünden beri karnım boş gibi hissediyorum sağ tarafımda leğen kemiğinin üstünden yukarı doğru bi şişlik var elle dokununca şişlik belli sol taraf boş ve rahatsız eden bi doluluk aynı durumu yasayanlar var mı korkmalı mıyım
Mucize-1 Gmzgm canım aynı hissi bende yaşıyorum sanki karnimda cocuk yok diyorum eşime neremde cocuk bilmiyorum doktor rahme bebek yakın dedi ama karnimda hiç bebek yok gibi
Whitecolour Gmzgm 16 haftalığım ben de böyle boş gibi hissediyorum bazen sağ tarafımda toplanıyor sertleşiyor o kadar hareketlerini de hissedemiyorum sanki 2 gün önce hissetmiştim ama 2 gündür yok hiç bir şey
Gmzgm NurZenkin sürekli gaz bu ara kabızlık da başladı ama bu yan tarafımda ki şişlik değişik bisey ya dünden beri orda kaldı öyle
Gmzgm Mucize-1 bi anda oldu sanki önceki gun karnım sertti dün karnım yumuşaktı küçüldü sanki sonradan sağ tarafımın şişliğinj farkettim
Gmzgm Whitecolour bende sanki hissettim gibi olmuştum çok emin olamadım simdi o his de yok sabit bi şişlik var anlayamadim nedir ya
Selnur Bendede oluyor 2-3 gündür yok gibi neden öyledir anlamıyorumda korkmak değilde bi aksilik olsa belli olurdu deyip devm ediyorum aslında 17+6 yım şuan ilk gebeliğim saniyelik hissediyordm zaten
NurZenkin Gmzgm benimde geçen gaz sancısı girdi su içme oranını artirdim şükür geçti .Sende bı artır bakalım belki faydası olur
Mucize-1 Gmzgm evet bende hissetmez oldum tepki bekliyorum ufakta olsa vermio kötü düşünmekte istemiyorum
Whitecolour Gmzgm bir sorun olduğunu sanmıyorum siz de öyle düşünmeyin bi kaç haftaya en geç net hissederiz
Gmzgm Whitecolour inşallah bu hamileliğim biraz sorunlu geçiyo tedirgin oluyorum ister istemez sağlıkla kavuşalım 🤲🏻
meriiikk Bende 17+ 6 dayım ve 2. Hamileliğim olmasına rağmen henüz hissetmiyorum. Biran önce hissetmeye başlasak daha rahatlarız hareketleri duydukça bana da bazen karnım boş gibi geliyor