Momybaby Benim gebeliğim planlı degildi. Hatta rahim duvarım kalinlasti diye tedavi görüyordum regl olmadığım için doktor hamile kalman zor demişti. İşimden istifa edip iş degistirmek uzere oldugum bir dönemde de hamile olduğumu öğrendim… Anneliğe ve bebeğe dair bildiğim hiçbir şey yoktu ve eşimin babası kanser hastasiydi.. Kayinvalidem ile ayri olduklari icin ve ben calismadigim icin bu dönemde onunla ilgilendim. Kayinvalidem gerçekten bu hayatta tanıdığım en saçma insan babaanne olmaya hazır değilmiş.. Bu olayda bile kendini başrol yaptı bebeği aldiralim diye türlü türlü korkuttu eşimi şimdi de bebeği bekliyor heyecanla.. ne kadar inanırsanız artık bu heyecana eşim tepki verince oğlunu kaybetmemek için yapıyor bence.. İşimi çok özledim kariyerime çok düşkündüm bebeğimi biraz büyütüp geri döneceğim günleri bekliyorum..