Vanmomy
40+0 da doğumum oldu , gece 12 de başladı heveslenmeyin diye oralı olmadım 2 gibi eşime söyledim dakika tutmaya başladım net 10 dakika da bir 30-35 saniye sancılar sürüyordu sonra 6-7 dakika da 1 dakika sürüyordu duşa girdim sancılar devam diyordu doktorumu aradım ve hastaneye geçtik 5 de hastanedeydik doğum başlamıştı 5 cm açıklık vardı