Nuronzi Bugün karnım çok sertti ve bebek toplanıyordu hemen doktora gittim ve nst sancım 75 lere kadar çıktı ama açılmam yoktu sonra büyük bir serum taktılar sancım normale döndü . Neden böyle bir şey oldu?
Ketii Nuronzi benim de 35. haftada nst de sancım çıktı 120 lere kadar çıkıyordu. Benim de açılmam yoktu. Üç serumla düşürebildi biraz. Şimdi 36+5 oldum
KuzeyinAnnesi10 Nuronzi 1 ay doğum sancısı çıkıyordu nst de ama bende hiç bişey yoktu 😂 açılmayı geç hissetmedim bile sonra hastaneye yatırdılar 38 de suni verdiler onla bile doğurmadim sezeryan oldum. Şuan kaçıncı haftadasin bilmiyorum ama korkma nst de çıktı panik yapma bol bol yat dinlen su iç
Babyycutee Nuronzi bende 35+6 nstde sancılarım dün 80 i gördü açılma yok bende çok hissetmiyorum sancıyı açıkçası ama daha etken en azından bi 10 15 gün beklesin istiyorum 15 ağustosa gün almıştım zaten bakalım hayırlısı
SYF Benim de 36. haftada nstde sancım 80 çıkıyordu,ama hissetmiyordum.40.haftadayım nstye girdim daha az çıktı 😅anlık değişebiliyor hiç dert etme,bol su iç dinlen.
sevdaari Babyycutee merhabalar benim de tam aynısı oldu dün. Siz yazalı bayağı olmuş ama kaçıncı haftada dogurdunuz 🥲
Ysmcrs Nuronzi yalancı sancıymış dediğine göre önümüzdeki hafta doğum sancıların başlar dedi ay çok korkuyorum