sacmalamakizim Sevvalll42 Bende özelde yaptırıcam, ama doktor 1 ay sonraya al dedi, acaba arayıpda randevu alınıyor mu siz direkt gidip aldınız değil mi 😊
Sevvalll42 Mervemm06 17. Haftayaca sadece tahminde bulundular hem seraya hemde fatma hocaya gidiyorum ben parti yapıcağım için söyletmedim onlarda kesin olsun diye 17. Haftada söylediler öyle balon patlattım öğrendim işte seninki ne
Sevvalll42 Mervemm06 ben başlarda 500 e gidiyodum baktım benim her gitmemde fiyat yükseltiyo bidahada gitmedim zaten gerek duymadım gitmeye
Sevvalll42 sacmalamakizim evet ara şimdiden randevu al ben direk gidip almadım telefondan aradım öyle aldım randevuyu
metemom_ Sevvalll42 o haftalarda toplanması imkansız canım enfeksiyon vs gibi şeyler sancı yapıyor bazen sertleşme oluyor öyle bir şeydir muhtemelen