İki gündür sağ göğsümde süt durdu şişlik var çok canımı yakıyor. Bebeğimi özellikle o göğsünden daha çok emziriyorum sabah yumuşamıştı şuan yine çok şişti. Daha yeni emzirdim bebeğimi de. Nasıl geçecek ne yaptınız ne uyguladınız 😟 sağma işlemi yapamıyorum çok canım yanıyor 😟