Nrhanysk 07sym07 Bende de aynı sorun vardı ebe Bepanthol onarıcı merhem kremi tavsiye etti onu mutlaka kullanmanı tavsiye ederim canım geçiriyor
Babymom07 07sym07 lansinoh aldım 36. Haftadayım normalde 35ten sonra sürün diyorlar ama göğsümde hiçbir şey yok daha başlamadım kullanmaya ayva çekirdeği ve tahin yağı da iyi geliyor diye duydum
07sym07 Nrhanysk bebekler için kullanılan mı bebeğime bepanthol alcaktim pişik kremi diye eğer oysa bende kullanırım o mu
Tsknaltunts 07sym07 canım ben neler denediysem göğsümün yarası geçmedi gümüş kapağı göğsünün uçlara yerleştiriyorsun süt geldikçe kendi sütün orayı iyileştiriyor yani ucunu koruyor çok işime yaradı benim