hanlnim Arkadaşlar iyi geceler, ebebekten emzirme sütyeni aldım ama küçük geldi sütyen ürünlerinde değişim oluyor mu acaba yaşayanınız var mı?
Eda1254 hanlnim kaç beden aldınız acaba bende almak istiyorum emzirme sütyeni buyukmu alicam jucukmu bilmiyorum
hanlnim Eda1254 valla normalde 80b kullanıyorum 85b aldım ama olmadı. Kalıbı dar belli ki. Lcw de xl almıştım keşke oradan alsaydım yine öyle olacak belli ki…
Seymalar Eda1254 en az iki beden büyük alınmalı baya küçük kalıpları zaten birde memelerde ister istemez büyüyor o dönem büyük alıp riske atmamak lazım
Eda1254 Seymalar bende Kendi bedenimmi yoksa buyukmu alsam diye kararsız kalmıştım bu konuda teşekkür ederim
Babyycutee hanlnim olmuyor maalesef yaa birde oranın emzirme sütyeni kalıpları çok küçük ben 85c kullanırım normalde 100 almıştım olmadı yani bide göğüsler iyice şişiyor filan ama kaçaksınız tekrar LCW da luvmabelly diye bi marka var aldım çok beğendim vallahi hem düz tutuyor hem emzirmek için rahat 2. Sipariş ettim günlük kullanıldıklarım gibi aynı
hanlnim Babyycutee bugün gidip bir bakacağım artık sansima 😞 30+6 olduk hafiften hazırlıklara başlıyorum onu aradan çıkarayım dedim ama… şanssızlık oldu😅
Kcvelek hanlnim değişim yapılmıyo o ürünlerde hijyenik ürün diye geçtiği için. Orda çalıştığım için biliyorum :) ama dene şansını belki alan iyi birine denk gelirsin
hanlnim Kcvelek bugün üşengeçlikten çıkamadım ama hayırlısı artık şansıma, olmazsa da kısmet deriz🙏🏻🫶🏻🥹
Mrvkurt Kızlar ben bişey sormak istiyorum indirimde alınan ürünün beden değişiminde fiyat farkı çıkıyor mu ?