Ben 2 ay cektim ağrısını rabbim düşmanıma vermesin bir doktor bana daflon hap ve iki tane krem yazdı aşırı iyi gelmisti bide dubhalac surup beraber içiyordum baya iyi geliyordu ama gec olmuştu tabi aldığımda ama işe yaradı sonuçta kremleri kulak çubuğuna sürüp makatın içine suryodum ve dışına 2 dk arayla ama iyi geliyordu muhakkak kantaron yağı deneyin yumuşatıyor