Eylooo oluyor canım bende 33 haftalığım geçen haftalarda benimde rahmimde sızı gibi gibi karnımın alt tarafı çok ağrıyordu doktora gittiğimde normal korkulacak bir şey yok dedi olur böyle ağrılar rahim kendini doğuma hazırlıyor korkma demişti ama yine bir doktoruna danış istersen canım