Mompapatya Kızlar normalde hamilelikte pek ödem sorunu yaşamadım çok şükür sadece akşamları azcık şişer geri inerdi elim ayağım falan ama 2 gündür fena ayaklarım şişti ve inmiyor sizce doğum yakın mı 39+5 günlük bebeğim
Letubra Mompapatya sanmıyorum benimde Bi ara patlayacak gibiydi dikkat etmeme rağmen.şu sıralar dikkat etmiyorum bile ama kayboldu. Bence belirti değildir hiç duymadım