Merhaba arkadaşlar. Akşamdan beri karnımda acayip şişlik ve sertlik var çok canım yanıyor patlicak gibi hissediyorum kendimi aşırı yemek yemedim soda içtim belki birsey dokunmuştur diye kabızlık vs gibi bir durumda yok yaklaşık yarım saattir de kasığımda baskı hissediyorum ara ara normal mi bu durum 20 haftalık hamileyim bu arada. Şimdiden teşekkürler 🙏🏻