Herkese merhabalar 37+6 dayız son zamanlarda ne yemek yersem yiyeyim sürekli mide bulantısı oluyor ve yedikten sonra kusma isteği geliyor 2 gün önce acile gitmek durumunda kaldım ve bebiş 2660 gr 35 haftayken 2470 gr dı yani neredeyse 3 haftada 200gr almış hem bebeğe hem bana iyi gelecek besin öneriniz var mıdır ya da herhangi bir tavsiyeniz