yokusbebek Zuleyha_18 Açıkçası ben pek düzenli kullanamadım. Taa 16. haftamda vermişti doktor. Çok geç başladım. 32. haftadayiz şu an. Ona rağmen çok işe yaradı, hemen düzeldi kan değerlerim. Günde bir tane içiyorum.
Lavin___ Zuleyha_18 sanol olmayanını kullanıyorum 2-3 aydır hala kanım düşük çıkıyor her tahlilde 🤦🏼♀️ aç karna içmeye de dikkat ediyorum oysaki. Günde 2 kere alıyorum bir de. Buna rağmen yükselmiyor benimki asla 😞
Gunduzanne Melekdayakli bende aynı ya.. bide beklememiz gerekiyo buzdolabından yemek için bişeyler alırken muhakkak kusuyorum dolap kokuyo burnuma
Kbr-8086 Bende düşük kan problemi yaşayanlardanim ve bu hap benim midemi kaldırıyor kullanamadım,şimdi aile hekimim tavsiyesiyle fertamir başladım suda eritip içiyorsun hem tadı güzel hem de daha etkili gibi geldi içmeyenlere tavsiye olsun
mom-2024 Zuleyha_18 ben 34.haftamda yeni başladım şimdiye kadar kan değerlerim çok iyiydi kullanmıyordum hatta en son yine iyiydi fakat sezaryen doğum kesinleştiği için doktorum başlayalım dedi. Henüz test vermedim 1 haftadır kullanıyorum haftaya gidip test veririm öyle ancak anlayabilirim 🤷♀️
Zuleyha_18 mom-2024 anladım bende yeni bir kutu bitirdim yaklaşık iki haftadır kullanıyorum inşaallah etki ediyordur 😊
mom-2024 Zuleyha_18 mutlaka kan verip bir önceki değerlerinizle karşılaştırın. Hatta bugün gidebiliyorsanız sağlık ocağına kan vermeye gidin. Çok önemli demir eksikliği özellikle doğum yaklaştıysa..
Basak_gunes Zuleyha_18 ya ne yalan söyleyeyim benim zaten hamilelik öncesinde de vardı böyle problemim ama daha kötü bir sonuç çıktı diyen olmadı doktorlardan
eylemm09 Eylul5_ canım ben günde 2 kere içiyorum onu aç karınla içmen gerekiyor kapsülle beraber içiyorsun ama içmeden 1 saat önce hiç bişey yememen gerekiyor içtikten de 1 saat sonra yiyebilirsin süt ve süt ürünlerini hemen içme üzerine o zaman çok zarar veriyormuş komaya hile sokabilirmiş bana eczacı böyle söyledi
Newmom1234 Eylul5_ ben aç karnına yatmadan önce yutuyodum sabahları midemi bulandırıyordu doktor da akşam içebileceğimi söylemişti