Kızlar iyi geceler olsun hepinize. Yarın sabah 8.30 da doktor randevum var. Gecen hafta gittiğim zaman bebeği görmemişti. Kese vardı yolk vardı fakat bebek yoktu. 6+2 de bakılmıştı. Çok olumsuz konuşmuştu. 3 sene oldu evleneli 3.hamileliğim hiç bebeğim olmadı hep hüsranla sonuçlandı. İnşallah yarın bebeğimi görürüm. Dualarınızı bekliyorum benim içinde dua edin lütfen 🙏