Sezenay Bayanlar bugün şeker yuklemem vardı. Unutup geceden bir porsiyon künefe yemiştim doktorum o zaman değerler biraz fazla çıkabilir demisti 🙄 75grlik yüklemede sonuçlarım şöyle: açlık.86 1.saat 144, 2.saat 156.. sizin sonuçlar nasıl cıktı? Sizce gebelik şekeri var mıdır
bulutunannesi33 Sezenay yanı bence ck yuksek deıl gecedn yedıklerınız etkılemıs olablr bırdaha yapalım dedımı
Cigdem61 Sezenay 75 mg için yükleme referans aralıkları açlık 95 altı 1. Saat 180 altı 2. Saat 155 altı olması gerekiyor.
TugbaveBebisi Benimde sonuçlarım doktorun dediğine göre sınırdaymış😲 75 lik içtim açlık 83 1.saat 167 ve 2.saat 141 çıktı Bu değerlere göre beyaz ekmek pilav makarna avur cubur ve şerbetli tatlılar yasak dedi,dikkat etmeye çalışıyorum artık,insüline gerek yok dedi bu iyi habet en azından 😊