15788 Bulantılarınızın azalması çok normal 🩷 Bazı belirtiler yavaş yavaş azalıyor çünkü, gönlünüzü rahat tuttuğunuz sürece hiç bir sıkıntı olmaz Allahın izniyle merak etmeyin. O haftalar da bende devamlı doktora gidip bebeği görmek istiyordum, acaba bir şey mi oldu düşüncesiyle vesvese yapıyordum🙈 Yavaş yavaş onlar da azalıyor. 12. Haftadan sonra düşük tehlikesi daha da azalıyor, sizin için daha rahat olur 🙏🏻