Merimelek 5 6 dakikada ayrıntılı ultrasyon olur mu bugün ayrıntılıya gittim devlette 5 dk da baktı bitti ağzını açıp şöyle böyle demedi
Aleynaz06 Merimelek bugün ben de gittim özele tam 1 saati geçti, 5 dk da neresine baktılar bebeğin olur mu öyle şey
Merve_kucuk Merimelek Devlettekiler öyle maalesef 😒 Kızım da tek arter tek ven çıkınca araştırmaya göndermişlerdi oradaki doktor uzun uzun bakmıştı
NurZenkin Merimelek ilk gebeligimde yarım saat bakmislardi ayın 6 si gibi gideceğim bakalım bu gebelikte
Aylaa123 Merimelek raporda vermesi gerekiyor herşeyi normalse bile tek tek yazıyor a dan z ye raporda farklı bir hastaneye yeniden gidin bence
Merimelek NurZenkin özel de bakıyolar ince ince benim diğer 2 hamileliliğimdede özelde yaptırfım cd ye resim bile yükleyip vermişlerdi
Babymom07 Merimelek benimki bir 20 25dk falan sürmüştü özele gittim her şeyi de söylemişti. Ay devlet öyle maalesef ya. Doktorlar ilgisiz. Ama bebişte sorun olsaydı söylerdi zaten sıkıntı yoktur üzülmeyin 💕
Merimelek Babymom07 sıkıntı yok bile demedi en son ben çıkarken sordum sorun var mı diye yok ama bu ölçüm sadece %70 lik sonuç dedi
Merimelek Aylaa123 gittim bugun özele çektirdim tekrardan kağıdı verdi ayrıntılı bi şekilde yazıyor hersey
Babymom07 Merimelek iyi bari onu demiş 😤 neyse sıkıntı yapma canım bir şey yoktur inşallah içini ferah tut 💕