reyyhaann 9 haftalık gebeyim bu gün doktorum PİYELOSEPTYL adında ilaç verdi 6 saat ara ile günde 4 defa kullanan oldu mu kızlar
Nesrn34 reyyhaann ben 38 haftalık hamileyim başından beri bende enfeksiyon var geçen yine o ilacı verdi sabah öğle akşam kullandım bi zararı olacağını düşünmüyorum. Şu enfeksiyon peşimi bırakmadı zaten
reyyhaann Yasminnnnn yan etkisi oldu mu acaba benim bulantılarım da çok olduğu için az buçuk korkuyorum