fff9898- Son haftalardayım çok kötü reflüm var gaviscon bile iyi gelmiyor yardımcı olur musunuz dayanamıyorum
Yeldabanu fff9898- sıvı tahin kaşıklayın birebir iyi geliyor bende normal zamanda da reflü var ondan tüketiyorum ama hamilelikte de oldu hala onu yiyorum sadece
Sumeyyeky fff9898- doktorundan lansor yazmasını isteyebilirsin hamileykrn dayanılmaz bir şekildeydi oturarak uyuduğumu biliyorum lansor içtiğim gün hrr şey harikaydı
Lknurrayd Maden suyu iyi geliyor bende de aşırı azdı reflüm hem doktorum önerdi hem de gerçekten rahatlatıyor yani ki ben 20 haftalığım henüz
Minikkalp19 Yeldabanu teşekkür ederim yemekten sonra hiç yatmiyorum ama 4-5 saat sonra içtiğim su bile ağzıma gelmeye başlıyor anlamiyorum