milaeqq Birkaç dakika önce burnum kanadı hamilelikte yaşayan var mı neden olur mu son ayındayım endişeliyim şu an :(
Seymaduman milaeqq benimde cok kaniyordu tansiyon yuksekligindenmis.. test yaptirdim gebelik zehirlenmesi yasiyorum suan
Hamide_00 milaeqq bende de olmuştu canım ondan sonra bi daha olmamıştı bi sıkıntı da olmadı kötü bişey gelmesin aklına 🥰
biryetmezikincisiolsuun milaeqq Aralıksız 10 dakika boyunca kanamıştı gece. Oluyor gebelikte. Korkma canım. İlk gebeliğimdede olmuştu bundada.
milaeqq Senaykork Normal çıktı akşam ölçmüştük ama bir 20 dk beklemiştik ayran içmiştim belki de ondan normal çıktı öncesinde yüksekti 🥹 Keşke bir ölçseydik önceden
Glchan_34 @milaeqq evet normal başından bu yana bende üç defa oldu burun kanaması şükür bir sıkıntı yok yani
milaeqq biryetmezikincisiolsuun Gece boyunca olmadı 🙏🏻🥹 Rahatladım korkmuştum çünkü benim burnum normalde hayatım boyunca hiç kanamadı neredeyse 🫠