Mltmsmh
11. Haftada girdiğim ultrasonda doktor ensenin normalin biraz üstünde bir kalınlıkta olduğunu söyledi belki yatma şeklinden de öyle görünüyor olabilir sedi çünkü hiç kımıldamadı elleri ayakları ve burnu falan göründü kalp atışları da normal. Bu durum başına gelen var mı beni bilgilendirir misiniz