Hulyaismail Bende de aynıydı 32+1 deydim. Önceden erken doğum riski vardı zaten 3 haftadır nst ye giriyordum. Bu haftada girdim ama bir problem çıkmadı olabilir dedi bir dorun olmadığını söyledi bana.Böyle karnımın bir sağ tarafı semsert oluyor bir de sol tarafı 5-7 saniye sonra elimi koyunca geçiyor . Bir de pelvis kemiklerim çok ağrıyor