Benim de doğuma daha 1 ay varken azar azar suyum gelmişti . Anlamadım idrar mı su mu diye.Kaçırıyorum diye birkaç kez çamaşır değiştirdim ama doktorumu arayınca hastaneye gitmemi söyledi. Acilde bakıldı ve bebeğin suyuymuş. Artık doğumum başlamış oldu. Emin değilseniz gitmenizde fayda var .