GamzeSu1 23 HAFTALIK HAMİLEYİM doğumum kasimda olacak bebeğim kış bebegi olacak nelerden ne kadar almalıyım kaç aylık almalıyım hemen büyüyorlar çünkü ❤️ KASIM ANNELERİ ❤️
Diririiririm GamzeSu1 canımmm bizim de kasımda olacak inşallah doğum. Ben bolca uzun kollu tulum almayı düşünüyorum 3 aylık ve üzeri
yagmurus GamzeSu1 bol uzun kollu tulum alabilirsin bende Ekim’de doğurmuştum evim sobalı yelek falan giydirmiştim
Evhamlikurabiyeanne Ilk kizim 30 ekim dogumlu ben normal hastane cikisi ve uzun kollu takim aldim bol bol kıs bebegine ne alacagini biliyorsun yaz bebegi biraz kafa karistiriyor 0 6 ay arasi aldim bol bol giydirdim mevsim gecisi olmadigi icin uzun süre giyebildi yani