drn5410 Selamünaleyküm kızlar Büyük kızım Meryem Azra kardesi olacak kendisi Feyza istiyor ama yanına bir isim uyar mı sizce yada tek mi kalmalı 😅 yoksa bir is8m daha koyup ablasına uydurma çabasına girmeli miyim 😄
drn5410 kahvesever__ teşekkür ederim 😊 nur ismini bende söyledim ama eşim istemedi benimde nurum var adaş mi istemedi bilmem😁
drn5410 meltembadem evet güzelmiş kuzen çocuğunun adı Asya o yüzden koymayiz sanırım ama teşekkürler 🌸🤗
Umutmirzainci drn5410 neye karar verdiniz acaba merak ettim,ben de Feyza istiyorum ama çift isim de olsun diyoruz
drn5410 Umutmirzainci ya heralde tek Feyza olacak başka bir şey yakistiramadik henüz bulursak derim 😅
Civcivlerinannesi drn5410 feyza tek başına yeterli ve gayet dolu bir isim yanına ek bir isme ihtiyaç yok ama tabi sizin tercihiniz🤗genelde anlam olarak manevi bir isimde olsun diye ikinci isim veya göbek adı tercih ediliyor
drn5410 Civcivlerinannesi feyzanin anlami da çok güzel feyiz bolluk bereket gibi güzel anlamları var heralde tek kalacak henüz bir isim bulamadık 😅