Eylullxx doktorlar niye bu kadar korkutuyorlar anlamıyorum ya. Bebim beneğim hep iki hafta önden gittiği söylendi. Şeker yüklemeleri vs herşeyi yaptık bişey çıkmadı. 38+5 te nişan gelişiyle ve açılmayla yatışım yapıldı bebeğim 3400 görünüyordu ultrasonda. Gecesine bi doğdu 2915gram. Ultrason +-500 gram yanılabiliyormuş. Suyun azalmadığı sürece sakın korkma. Bu arada benim suyum da hep fazlaydı sınırın üstündeydi. Hiç korkma bebeğim sağlıkla dünyaya geldi biraz zayıf olduğu içinde daha hızlı toparlandı kilo aldı.