ozgmom ay gidin tabi ki, genellikle beta üç bini geçince kese gözükür. benim 5+3 kese görünmüştü, kalp atışı 7. haftada filan dinleniyor ama ben bu yaklaşımı doğru bulmuyorum. Gebelikte kadın doğum doktoruna sadece kese, bebek görmeye, cinsiyet öğrenmeye filan mı gidiyoruz. Az daha beklerseniz iki ayınız dolacak yahu, sizin başlamanız gereken vitaminler, takviyeler var, idrar ve kan tahlillerinizin yapılması lazım. Her şey yolunda mı progesteron değeriniz nasıl, ilaç kullanmaya gerek var mı, rahim ağzı uzunluğunuz, rahim duvarı kalınlığı bunlara bakılması lazım. Lütfen gidin daha fazla geciktirmeden, ilk haftalar çok çok önemli