myangelson amin inşallah kuzum ama kötü geçti transfer
Kendi doktorum yoktu başka doktor girdi Embriyolog geldi transfer öncesi ilki negatif olunca ben korktum açıkçası çünkü bi sorun yokken olmaması beni korkuttu bu defa da olmazsa üzülme ikinci denemende daha iyi embriyoların olur falan gibi modum düştü . Doktor da canımı çok acıttı kanama oldu işlemde evdeyim şimdi hafif hafif de geliyor