Merve_kucuk Oyku3005 Sat 12 Temmuz, 17 temmuzdan itibaren korunmasız birliktelik oldu. 5 ağustosu bekliyorum kan vermek için henüz test felan yapmadım. Kasıklarım bu ay fazla ağrıdı bide akıntım çoktu. Bakalım hayırlısı ise olsun inşallah 🙏🏻 🤍
Ebru1234 Oyku3005 bat 1 gecen ay 1 gun erken regl olmustum bugunde olabilirim belki. Olmazss pazara test yapacam
Baby-ES Oyku3005 selamm, Bat 1 kan tahlilinde de 260 ile pozitifi gördüm 😊 bugün doktor kontrolüm var inşallah 🙏🏻 Allah isteyen herkese nasip etsin
Oyku3005 Merve_kucuk inisllah vardır 🥹 bendede çok kasık ağrım oldu bel ağrım oldu sık idrarla çıkma oldu bir de göğüs ağrısı oldu sat 8 temmuz bat 3 ağustos dün test yaptım pozitif çıktı bugğn tahlil verdim dedim belki yoktur bir tane daha test aldım yaptım biraz daha kırmızı çikti oda inşallah kanda da çıkar tek ümidim yanılmamak🫣
Dnzm Merve_kucuk benimde sat 12 temmuz ovulasyon falan yapmadim 17sinde iliski basladi toplam 5 veya 6 kez iliski oldu bende iki gune erken test yapmayi dusunuyorum dun yapgim negatifti ama hayirlisi insallah
Momellaa Oyku3005 yok net hamilesin inşallah beta artışında güzel olur Allah bir daha kayıp yaşatmasın sana
Merve_kucuk Oyku3005 inşallah kanda da çıkar İnşallah 🙏🏻 Bana da adete ¾ gün kalmış oluyor kan tahlili verdiğim gün hakkımızda hayırlısı olsun rabbim herkesin gönlüne göre versin 🩵
Dnzm Oyku3005 ben ilk gebeligimi tam 21 gunlukken ogrendim canim hamilesindir.. Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin
neslihan1382 Oyku3005 benim ağrılarım çok olduğu için gittim betamin yükseldiğini farkettik sat 8 tammuz benim de
Merve_kucuk Oyku3005 Bugünü saymazsak 6 gün kaldı çok merak ediyorum 😁😍 Ne zaman hayırlısı ise o zaman nasip etsin inşallah çok şükür 1 tane kızım var rabbim olmayanlara da versin 🙏🏻🩵🙏🏻
Merve_kucuk Dnzm 17sinde iliski basladi Bizde de 17/18/20/22/24/28 Temmuz da korunmasız birliktelik oldu bakalım ☺️ Dnzm dun yapgim negatifti Henüz erken bence bizim için. Varsa eğer ⅚ Ağustos çıkar diye düşünüyorum
shrnur Dnzm Bence biraz daha beklemelisin benimde sat 15 Temmuz ama bence erken daha yapmak için negatifi görüp psikolojik olarak etkilenme
Merve_kucuk Dnzm ilk gebeligimi tam 21 gunlukken ogrendim Bana da 19/20 gün olacak kan tahlili verdiğim gün. Kanda mı öğrendiniz siz?
Dnzm Merve_kucuk yani bilemiyorum canim ilk gebeligimde reglim 18 nisandi ben 8 mayista erken gebelik testiyle ogrendim tam 3 haftalik hamileyken 😄 bundada oyle bi umudum var bakalim hayirlisi insallah
Merve_kucuk Dnzm Aynen dediğiniz gibi hayırlısı olsun inşallah 🤗🤍 Adet bitiminden hemen sonra kaldıysanız erken de çıkabilir dediğiniz gibi Dnzm anladım teşekkür ederim 🤗
neslihan1382 Merve_kucuk bende ilk 21 gunken kan verdim iki gün önce beta 9.38 çıktı dün tekrar verdim 24.6 çok çok yeni sanırım
Irmak-annesiii18 Kur aynıyız benimde sat 14 bat 11 uygulamada 14 Temmuz yazıyordu tam o gün oldum regl insallah hamile kalırız bu ay 🌸
Nazli1120 neslihan1382 merhaba hanımlar 1 haftadır kasık ve göğüs ağrılarım var sat 1 Temmuz, bat 1 Ağustos reglden 5-6gün önce göğüs ağrılarım oluyordu kasık ağrılarım hiç olmamıştı ama psikolojik mi anlamadım