iremarsln37 15.haftadayim idrar testi, idrar kültürü ve bazı kan testleri yapıldı diğerleri çıkmamış fakat çıkanlar bunlar anlayan var mı acaba. Bu arada bir şikayetim yoktu . Fotografi aşağı kaydirabilirsiniz [https://mutluresim.com/images/2024/07/30/zfu5uX.jpg](https://)
yokusbebek iremarsln37 İdrar yolu enfeksiyonu bence. Benim de bu şekilde ve var hamileliğin başından beri 🤦🏻♀️
Hale_canoglu Ben genelde internette kırmızı olanları yazıp ne olduğunu araştırıyorum öyle daha doğru bilgi elde edersin
iremarsln37 Hale_canoglu bende öyle yaptım. Ama bazen sıkıntı olacak miktar olmuyo yada hamilelikte normal olabiliyo ondan sordum
sebnemfeyza @iremarsln37 idrarınızda biraz enfeksiyon var gibi.Doktorunuzla iletişime geçtiğinizde tek kullanımlık saşe yada farklı bir ilaç verebilir.Bol su tüketmeye dikkat edin :)
Glchan_34 @iremarsln37 bnde yanma oluyordu aksef kullandım yeni bitti haftaya tekrar kan ve idrar vericem bakalım ne olacak
yokusbebek iremarsln37 Çook teşekkür ederiiim 🌸 32. haftadayim. İlk trimesterda düşük olabilir dediler. Olmadı çok şükür. Sonra da keseyi delip erken doğuma sebep olabilir dediler. Ama şu ana kadar problem olmadı. Bundan sonra da olmaz umarım 🙏🏼